Добірка порад для батьків першокласників |
Написав Микола Олександрович |
Середа, 28 березня 2012, 15:42 |
Добірка психолого-педагогічних порад для батьків першокласників Зваживши всі основні фактори розвитку повноцінної, цілісної особистості, формування адекватної рефлексії дошкільника, аналізуючи досвід власних досліджень, враховуючи показники фізичного та психічного розвитку дошкільнят, з метою забезпечення психологічного здоров'я, запобігання розладів нервової системи радимо послуговуватися в роботі з дітьми такими принципами.
Для підтримання пізнавальної активності: • заохочувати всі зусилля дитини, а саме її бажання пізнавати нове; • важливо відповідати на всі запитання дитини, займатися з нею тим, що їй подобається; • уникати стереотипів та шаблонів у роботі, розвивати творчість вихованців.
З метою запобігання формування негативного образу «Я» дитини бажано: • уникати негативних оцінок дитини, результатів її діяльності; • порівнювати результати роботи дитини тільки з її власними досягненнями, а не з досягненнями інших дітей; • не смикати дитину щохвилини, не говорити їй про її недоліки, не пригнічувати ініціативу дитини. Твердість лінії у вихованні досягається терпінням, відсутністю поспіху; • не плутати поняття «хороша» і «зручна» дитина; • кожна дитина в процесі виховання, спілкування з вихователем, вчителем, батьками має почуватися захищеною.
Орієнтація на позитивний контакт з дитиною: • любити дітей; • знайти золоту середину між періодичними перебуваннями малюка наодинці з собою і спілкуванням з дорослими; • кожна дитина потребує любові і теплоти почуттів для повноцінного особистісного розвитку.
Орієнтація на індивідуальність дитини: • психологічне здоров'я дитини — її бажання бути «всім, чим вона може»; • розвиток свого потенціалу через самоактуалізацію, знаходження правильного уявлення про самого (саму) себе.
Уникайте авторитарного стилю у вихованні дітей! Уникайте прямого тиску на дитину. |